کاشت مژه
نوشته شده توسط : saba

چگونگی کاشت مژه

کاشت مژه به روش عمل جراحی

کاشت مژه دائمی روشی است که برای افزایش تراکم یا پرپشت کردن مژه ها در افرادی که مژه های کمی دارند و یا بر اثر بیماری و سوختگی مژه های خود را از دست داده اند به کار می رود.

عمل کاشت مژه باید توسط متخصصان زیبایی انجام گیرد که تبحر ویژه ای برای انجام این عمل دارند زیرا این عمل نیز مانند عمل های دیگر دارای عوارضی می باشد و یک عمل اشتباه پزشک موجب آسیب به مژگان طبیعی بیمار می شود. متخصص زیبایی باید منطقه ای را انتخاب کند که نزدیک ترین جنس مو به مژه ها را دارد و با ایجاد برش های ظریف ردی از این جراحی به جای نگذارد تا به زیبایی موهای بیمار لطمه ای وارد نشود .

روش کاشت و پیوند مژه طبیعی:

در نگاه اول جراحی کاشت مژه بسیار آسان به نظر می رسد و بیمار تنها می پندارد پزشک یک مو از سر او را بر می دارد و به پلک چشم او پیوند می زند اما فرآیند کاشت مژه طبیعی به این راحتی ها نیست و جراح باید حدود 50 مو برای هر چشم از فولیکول های مو پوست سربا برش های کوچکی برداشت کند وسپس با ایجاد برش در پلک بالا و پایین در نواحی مخصوصی از پلک این موها را پیوند بزند. سپس متخصص زیبایی با زدن بخیه موهای پیوندی را محکم می کند.

کاشت مژه طبیعی با روش میکروسرجری

با روش میکروسرجری پیشرفته می توان کاشت مژه دائمی را تجربه کرد. در این روش بیمار می توان طول مژه ها را تعیین کند. کاشت مژه تحت بیهوشی موضعی و در حالی انجام می شود که بیمار هشیار است ، در این روش کاشت مژه بین یک تا سه ساعت طول می کشد.

میکروسرجری چطور انجام می شود؟

جراحان پلاستیک تحت بی حسی نوار از پوست سرجدا می کنند (میکروگرافت ) و سپس فولیکول های برداشت شده را به صورت تکی به مژه ها پیوند می زنند. موها را به صورت یکی یکی بعد از تزریق بی حسی و محافظت از پلک چشم با یک پوشش به پلک پیوند می زنند.





:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: